Friday, July 2, 2010

Ahlan Wa Sahlan



Bersyukur kehadrat Ilahi kerna dgn limpah kurnianya,dpt juga saya memiliki blog sendiri.Sebenarnya dah lama saya ingin memiliki blog sendiri tetapi kerana kurangnya ilmu mengenainya maka hasrat saya itu saya simpan untuk seketika. Tetapi semasa pulang ke kampung tempohari saya bertemu kawan saya saudara Mohd Hazri lalu bertanya mengenai cara2 membuat blog. Akhirnya dengan bantuan darinya lah baru saya dapat menghasilkan blog ini.Maklumlah orang kurang ilmu IT la katakan. Kawan saya ni pulak memang pakar bab2 IT ni..so dengan pertolongan darinya la saya buat blog ni. Walaupun beliau dalam keadaan letih kerana baru balik dari kerja namun dia tetap bertungkus lumus menolong saya. Terima kasih banyak2...hehe..

Tujuan saya namakan blog ni Rencana Dunia kerana seperti mana yg kita tahu..rencana yg berlaku di dunia ini mempunyai ilmu dan manafaatnya sendiri. Segala yang berlaku tentu terkandung pelbagai hikmah dan ilmu pengetahuan yg dapat kita kupas untuk dikongsikan bersama. Tak kiralah ilmu mengenai..kehidupan, pengetahuan am, sudut keagamaan, ilmu IT,sukan atau sebagainya..xlupa juga sedikit cerita2 mengenai movie2 bru atu sebagainya sebagai hiburan hehe..maka blog saya ni mungkin terdiri dari kesemua bab yg saya utarakan tadi..Insyaallah..Jadi jika terdapat sebarang komen atau cadangan untuk penulis blog baru seperti saya ni silalah maklumkan dalam blog saya ni..Terima kasih..
Hmm..cukup sampai di sini saja untuk kali ini sebagai pengenalan..Wassalam...

2 comments:

  1. nasib letak nama..kalau boleh letak link skali baru baguih dok ada..papa pun selamat datang ke dunia blog. dunia maya

    ReplyDelete
  2. aku nk letak tpi xtau camna..nnti pelan2 ana blajar..tenkiu2..

    ReplyDelete